Stort leende

det är väl det jag kan sammanfatta senaste händelserna med och att jag ser ut som ett frågetecken men men det får tiden utvisa vad som blir utav frågetecknet. Kan juinte alltid se ut som ett frågetecken.


Vet inte hur jag ska kunnat tacka alla underbara människor runt mig, Mor o far o syster tack för att ni ställer upp. O alla min aunderbara kompisar. T, J, R, C, T, J, F, A, T, och alla jag glömt nu.  Dock får vi inte glömma R som kom in i mit liv för ett par veckor sedan igen, fast denna gång på ett helt annat sätt.

O du Ted om det är något så säg till, vet att ni har en svår situation nu men det löser sig med tiden.

O vad glad jag blev min "älskling" kommer troligen hem vecka 26 så då blir det en tur till kolsva o träffa honom. Fan att du måste bo så långt ifrån mig. Men tur att telen är uppfunnen. Saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0