Hemma äntligen

Fasiken idag har man haft storfrämmande på jobbet. Hjalmar var där. Kul att se honom efter dessa år o han hade faktiskt växt till sig.

Annars så har inget mer spännande hänt idag mer än att jag mötte ambulansen med blåljus på motorvägen nu när jag åkte hem.

Syster fyller 25 om två dar eller rättare sagt imorgon nu när kl är så mycket. Grattis i förväg syster. Hon ska tydligen ha fest på lördag som hon tyckte jag skulle titta in på men jag vet inte det händer så mycket på lördg men lite tårta går ju ner iaf. hihi.


Jo föresten tänkte bara tala om att sommar är rlångt borta. Hittade snö i Karlslundsskogen idag när jag var ute på morgonpromenaden med Bishop. Kolla själva.

sista snön i karlslundsskogen 09

Natti natt alla

Kommentarer
Postat av: trötter

det där är inge snö, bara en björn som har ruskat av sig mjällen från vinter vilan! och nu har han traskat vidare hem norr över igen... :-D (vill inte att ni möter honom)

2009-05-06 @ 04:33:53
URL: http://t*********.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0