Helgen

Hihi kan jag nog sammanfatta den med. Har haft det så trevligt som helst. Började helgen med att hämta nyckeln hem till C. Och där väntade J på oss innan R kom med ölen. sedan grillade vi och J o jag höll på o somna, så vi gick till harrys.

Fredagen var jag på landet hela dan och fixade o donande lite innan J och M o så gumman kom ut o vi grillade. Tur att vi har träffat mästerkocken J *ler*. Jättegod mat var det.

Lördag förmiddag spenderades hos mor o far där jag badade Bishop innan han o jag gick upp till mässan och bilutställningen. O tacken för badningen fick ja där Bishop la sig i gruset :(. gick runt där ett tag inna vi åkte upp på stan, några var sen mc där far min kom o hämta Bishop. sedan tillbaka till stan där jag möte upp gumman o J. Några Öl o mat på Pitchers vart det innan J skulle åka vidare till Kga. Så gumman o ja gick tillbaka där R o C satt kvar.
Senare kände ja att ja skulle umgås lite med dom jag åkt upp på stan med så jag ringde dom.


 Vill ha något på denna bild ;)

Kommentarer
Postat av: gumman

men tack för att vi fick komma ut till stugan, det var ju jätte mysigt o VARMT :-) måste bli fler gånger under sommaren!!! KRAM

2009-05-05 @ 17:05:47
URL: http://tessattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0