Förpassad

Ja det är det ja är, förpassad till husvagnen men men huset är fullt med folk som snarckar, så ajg sover nog bättre här ute. Det gör jag nog endå fasiken 2 stout 6,0,or fick det o snurra till så sover det kommer ja nog att göra, tänkte dock att kolla på någon film först men vet inte riktigt vilken jag ska välja.

Varit i parken idag o kollat på bilar o annat ögongodis, eller snarare pratat med mina ögongodisar. Det ena ögongodiset hade man ju en riktigt trevlig stund med i onsdags på frimis. O den andre ja, jag får inte riktigt kläm på den men verkar vara en trevlig prick.  Bra bilsmak har han ju *ler*.
 Bra bilsmak  Kom på mig själv för en stund sedan när ja var ute med hunden att jag gick omkring med ett fånigt leende på läpparna, Va fan , är man dum i huvudet. Idag frågade han om jag redan skulle gå när jag gick för att köra O till festen han skulle på o jag skulle hit ut på landet, o så det där fåniga leendet. Som får mig o le lite larvigt.

Här på landet har jag planterat lite mer i växthuset o så klätt om två pallar, skönt, bara en kvar.
Puh nu är det bara en vecka kvar innan lasset går. Så nu får man väl packa det sista, fast det mesta står ju nerpackat sen förra vändan.

Natti natt alla. dröm sött för det ska jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0