Fan..............

vilka underbar ungar jag har. Viss skäller jag om dom o på dom framförallt men, jag gillar dom dom är helt underbara.
Hade ett gäng som inte bor på skolan som hade blivit avsparkade från bussen i Enköping igår (söndag) Det vart visst slagsmål på bussen. Nåja dom vart hämtade inatt. Rätt så mycket rätt åt dem kan de inte kontrollera sig så har dom inget med o göra. Dom har varit på studentkryssning i helgen. hihi. Men fy vad dom är goa egentligen.

Annars då har jag morfar på sjukhuset, ramlat och slagit i höften som han nyss opererat, får ta reda på vart han ligger o gå upp o hälsa på honom.

Sedan då kompisens ex har gott bort, fy, usch, tur att det gick fort iaf.

Och så blir det ett samtal till vetrinären när man vaknat, choppan har fått någon slags infektion i ögat  (igen). Och det där stället som inte går o ringa till :(

Annars så är det en kort vecka denna vecka, skönt.


Kommentarer
Postat av: Syster

jag vet vart morfar ligger =) följer med på onsdag om du skulle dit! Pussen

2009-05-18 @ 21:59:13
Postat av: syster

vad bra då åker vi dit

2009-05-18 @ 23:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0